Friday, January 7, 2011

Blue and Glitter

Am descoperit ieri ca inca pot participa la provocarea Scrapper in Romania. M-am pus pe lucru si am creat o felicitare de iarna cu fulgi albastri. Panglica am gasit-o la reducere chiar inainte de Craciun.

Glitterul inca nu s-a uscat, dar imi place mult cum arata asa, proaspat.

Acesti fulgi s-au nascut din greseala. Am pregatit mai multe piese pentru un altul si mi-au iesit inegale si, in joaca, le-am alaturat. Sunt tare mandra de ei.

I submmit this card to:
- by the cute and girly where the theme is bling it on

7 comments:

  1. Foarte reusita! Si fulgii sunt super draguti!

    Mult noroc la provocarea noastra! :)

    ReplyDelete
  2. Va multumesc! Sunteti foarte calde si primitoare :) Am uitat sa spun ca e prima provocare la care particip! Yuhuuuu!

    ReplyDelete
  3. Foarte frumoasa si simpla combinatia ta. Fulgi sunt deliciosi.

    Multumim ca ai participat la provocarea noastra.

    ReplyDelete
  4. Mi-a placut asa de mult si de acum ne veti mai scapa de mine :)

    ReplyDelete
  5. This is just gorgeous. Love the flowers and the bling. Thanks for joining us over at By the Cute and Girly this month and good luck. Hugs, Hanna

    ReplyDelete
  6. Your flowers are simply amazing!! Thanks for playing at BTC&G's bling challenge!!

    Good luck!
    Tammy xx

    ReplyDelete