Tuesday, February 14, 2012

I love trees - Valentine card

Oh dragele mele, mi-a fost tare dor de voi! Iata-ma, din nou prin preajma, cu o multime de felicitari noi. Aceasta e facuta special pentru azi. Imi aduc aminte c de Ziua Indragostitilor imi placea sa fac schimb de felicitari cu prietenul meu (acum sotul meu).
Hello my dear ones! Here I am, back again, with a lot of new cards. This is made specially for this day. I remember that my favourite thing on Valentine was to exchange cards with my boyfriend (now my husband).


Era asa de fain sa citesc (iar si iar, la nesfarsit) despre cum si ce simtea pentru mine. Si imi placea sa-i scriu ce simt si eu pentru el. De aceea cred ca o felicitare e un cadou minunat de Sf. Valentin!
It was such a pleasure to read (again and again) about his feelings for me and to write him about my feelings! That`s why I believe a card is a great gift for Valentine!


Stiu ca felicitarea aceasta e neobisnuita dar imi place mult de tot, poate din cauza ca ador copacii. Am folosit o felicitare mica, tus distress verde de la Tim Holtz si - bineinteles - o stampila cu copac.
I know this one is quite unusual but I love it, maybe because I`m in love with trees. I used a small card, green distress ink from Tim Holtz and - of course - a tree stamp.


Asa ca va doresc multa bucurie si dragoste implinita!
So I wish you a Happy Valentine`s day!
Anca

3 comments: