Wednesday, June 13, 2012

I`m living a fairy tale

Hello dear friends! After a long time I came with this post. Number tables - purple and green. They were a great, beautiful challenge :) This order also brought a special connection with the bride - a stranger became friend through phone discutions... How magic life can be!

Salut dragi prieteni! Dupa o gramada de vreme am aparut in sfarsit cu acest post. Numere de masa - mov si verde. Au fost o provocare minunata :) Aceasta comanda a adus cu ea o legatura mai speciala cu mireasa - m-am imprietenit astfel prin convorbiri telefonice cu o necunoscuta... Cat de magica poate fi viata!









Wishing you fabulous summer days,
Anca


Va doresc niste zile de vara nemaipomenite,
Anca


6 comments:

  1. Oh, my!!! Lots of wonderful numbers!! WELL DONE!!

    ReplyDelete
  2. wow!!!!!!!!!!beautiful and easy technique also
    http://falguni-viradia.blogspot.in/

    ReplyDelete
  3. yes lots of work, there lovely!!!
    Paula

    ReplyDelete
  4. Anca, a trecut ceva vreme de la ultima mea vizita pe blogul tau, asa ca am ceva de recuperat :)

    Numerele de masa sunt o incantare! Fiecare frunzulita, fiecare petala, fiecare bucla atent gandite si cu maiestre aranjate! Mi-au placut la nebunie si sunt sigura ca au fost un succes!

    Mult spor si imaginatie!
    Manuela

    ReplyDelete