Sunday, December 2, 2012

Ghirlanda din fulgi quilling / Quilled snowflakes garland

Here I am my dears, a little bit later with the 5th post. I`ll be short since it`s Sunday, we have guests and I have to finish an order so that I cand send it tomorrow morning.
For today, a garland I made from quilled snowflakes. I`ve put it on a tree. It can be used in many other ways to make your house brigther and prettier.






Iata-ma dragilor, din nou, un pic mai tarziu decat ar fi trebuit, cu postarea numarul 5. E o ghirlanda pe care am facut-o din fulgi quilling. Am pus-o in bradutul din curtea noastra, pentru poze. Dar poate fi folosita in multe feluri ca sa infrumuseteze si lumineze casuta in care se afla. De exemplu am agatat-o la geam (avem un geam fara perdele) si arata atat de bine!!!

Va imbratisez si LA MULTI ANI!!! de ziua noastra, a Romanilor!

Yesterday we celebrated national day of Romania! So proud and happy for living here! Many hugs!

9 comments:

  1. Foarte frumoasa ghirlanda, Anca!

    ReplyDelete
  2. Buna, Anca! Toti fulgii tai au farmec si gingasie. De o vreme "fulguiesc" si eu dar numai in alb. Pana la urma si cei colorati au personalitatea lor!
    Happy ...rolling!

    ReplyDelete
  3. beautiful!!!!!!!!
    megha
    http://meghanuj01.blogspot.in/

    ReplyDelete
  4. I love your blue snowflakes Anca and what a great idea to make them a garland.

    Merry Christmas
    Cheryl

    ReplyDelete
  5. beautiful I love your work!
    Greetings Baukje

    ReplyDelete