Tuesday, January 22, 2013

Crowdfunding

Dragele mele,

am aflat de curand despre un nou concept care se numeste crowdfunding. Exista si in Romania o platforma, crestem idei, unde pot fi sustinute idei creative care nu pot fi implinite fara bani. Mie imi place foarte mult ideea, impreuna cu o prietena pregatim un proiect pe care sa-l lansam spre sustinere pe acest site. Mai avem insa de lucru pana ce punem toat detaliile la punct. Imi place la nebunie ideea ca oamenii pot dona ca sa sustina crearea unei carti de exemplu!!! E super! :D

Asa ca va invit sa o sustineti pe prietena mea, Maria Surducan, care transforma in roman grafic povesti clasice romanesti. Pentru inceput Praslea cel voinic si merele de aur. Se pot dona sume intre 10 ron si 400 de ron, iar recompensele sunt foarte tentante - carti postale, timbre, carti tiparite, schite sau chiar portrete care va transpun chipul in personaje de banda desenata.

Prin acest post am dorit pur si simplu sa impartasesc cu voi ceva ce-mi place mult, am vrut sa o sustin pe Maria si sa raspandesc vestea acestor posibilitati de a ne implini visele.

Una dintre vederile mele preferate create de Maria. Si pentru mai multe schite si ilustratii merele de aur .


My dear ones,

this is a post where I talk about a Romanian artist, illustrator Maria Surducan. I also promote a web on which crowdfunding is used for making true some creative ideas. Maria transforms classic Romanian tales in a graphic novel and on this website people can support her by giving amounts of money from 3$ to 100$. I just love the fact that people can support beautiful ideas like this!!!

You can see here one of my favorite cards from the ones she creates as a reward for the donnors. There are more rewards - like the entire book on digital or printed support and the greatest one is your portrait transformed into a graphic character. For more drawings you can visit golden apples.

This post is more for my Romanian followers but I thought you would like the idea of crowdfunding that`s why I wrote in English too.

Va salut din lumea mea de basm,

Hugs from my fairy tale world,
Anca

No comments:

Post a Comment